söndag, mars 05, 2006

Libido = Back To Space (sorry BJ )

God Söndagmorgon!

Jag bytte utseende nyss, för jag blev less helt enkelt! Därför måste jag lägga in länkar på nytt..dom kommer så småningom!

Är jag för ego eller har ett för stort Libido om jag säger att Blogspot inte verkar vidare hasvänligt! Det verkar tämligen tomt på förbihasande bloggare, ja såna roliga som dyker upp ibland som från ingenstans och försvinner efter några väl valda hälsningar. Det ska mycket till innan mitt Libido börjar gnälla när det gäller skrivande och blogg. Jag skriver ju oftast bara för min egen skull. Men jag måste erkänna att det blev lite väl tomt här efter jag tog bort MSN-Space helt och hållet.

Det är t om gränsfall för vad som känns roligt och så har jag ALDRIG känt förr. Inte nog med det har IRL-folk börjat gnälla..för det var så lätt att bara knacka in sig via messenger ( obs för dom som kunde det). Så vartåt lutar det tro?

Jo jag tänker öppna upp ett Space igen. Jag gjorde det härom dagen men tog bort den direkt. Tänkte att jag SKA banne mig inte byta igen, men idag när jag gick in så kände jag bara sånt motstånd. Låg i sängen och hade sån lust att skriva något men det bara försvann när jag såg den här blogspotten he he. Sååå what a heck...vi ses om en stund på:

http://spaces.msn.com/missmuninwolf/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1

Ps. Den här Blogspot får vara kvar, den behövs när MSN segar som ni vet. Så jag ska fylla i alla länkar och fixa till en länk till Spacet sen. Men nu över till:

http://spaces.msn.com/missmuninwolf/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1