söndag, februari 26, 2006

Födelsedagsbarn

GRATTIS LILLASYSTER YSTER PÅ DIN DAG
JAG VILLE JU GÖRA NÅT FINT TILL DEJ
MEN ALLT KÖRDE JU IHOP SIG EFTER EGET BEHAG
SÅ DET BIDDE JU INTE EN ENDASTE GREJ
MEN DET BLIR NÅGOT NÄR MORSAN KOMMER HEM
NÅGOT LITET I EFTERSKOTT
NÅGOT KANSKE FÖR NÅGON LEM
HE HE ELLER KANSKE NÅGOT GOTT
NÄ JAG SKA SLUTA OCH GÖRA MIN PLIKT
INSE ATT JAG ÄR USEL PÅ ATT SKRIVA DIKT :)

JÄTTEKRAMEN DAMEN OCH GRATTIS IGEN!

GRATTIS TILL FRODO OCKSÅ, PÅ MÅNDAG! EN I FÖRSKOTT OCH EN I EFTERSKOTT :)) KRAMAR

2 Comments:

At sön feb. 26, 07:16:00 em 2006, Anonymous Anonym said...

*ktrrrscccch...sccchhhhchhhtt...tzhzcchh..
krrrrriitscccch* Hallå! Hallå!! Hallååååå! Calling Munin! Hallååå!! Aaaah, there you are! Yes, baby, I hear you loud and clear! Så det säger du? Ingen vurpa alltså? Så rumpmassage behövs icke? Synd, miss Vargatik. Väldigt synd.. för mig. ;-)

För övrigt anser jag att läkare som BRYR SIG är guld värda.

Grattis Lillasyster Yster! Släng hit adressen så ska jag skicka en blomsterkvast. *asg* ;-P

LoveYa!! *räcker ut tungan*

 
At mån feb. 27, 12:49:00 em 2006, Blogger Munin Vargatik said...

Gosh! Den retfulle har vaknat till liv he he! Blomsterkvasts-Kungen *LOL*
Men ingen blir gladare än Korpj*veln över glada miner, det vet du big time!

*gör en msn-grimasch*
Kramen

 

Skicka en kommentar

<< Home