tisdag, februari 21, 2006

Snabbt i smyg från jobbet :)

BAskat också...BBB playing foolish games AGAIN!! Morr! Ingen dator or Tele denna veckan. Jag gissar att det tar en vecka jaaa...

Men jag smygslänger in en blänkare om detta ifrån jobbet. Får ju inte använda datoren till detta egentligen, men eftersom jag är erkänd bloggare så fick jag ett par minuter dispans till Er och räkningarna :))

Jag har fått mejl från somliga! Jag hann läsa hälfen tyvärr...men kan som sagt inte svara annat än med detta. Mobil ringer jag inte om jag inte ligger för...men nu ska vi inte bli såna heller :) Jag dyker självklart upp överallt så fort jag får kontakt med omvärlden igen!

Eljest på ren Norrsvenska, så tackar jag för alla fina söta hälsningar. Och Ja Beji du kan radera MSN- Spacebloggen...It´s finito for good...or for now :))

Vi SES snart..om minst 3 dagar...högst ?? beror på BBB:s snabbhet!

Jättekramar till ALLIHOP och givetvis till
de som mejlat...jag ska svara så fort jag kan, det lovar jag

LOVEYA

2 Comments:

At fre feb. 24, 07:52:00 em 2006, Blogger Björn Jakobsson said...

Jag har nog haft en otrolig tur, då jag inte haft några som helst problem med Bredbandsbolaget (använder inte förkortningen - då den för mig betyder "Björns Blåa Blogg") ... peppar peppar bör man kanske tillägga - fast jag är ju bara bredbandsbolagskund i några veckor till ...

 
At lör feb. 25, 09:31:00 em 2006, Anonymous Anonym said...

Jag sitter o räknar på fingrarna 21,22...idag är det 25 det blir 4 dagar, eller?
Hoppas du har en superbra helg!

 

Skicka en kommentar

<< Home