lördag, februari 11, 2006

After Work

Hänger i baren och intar en lätt Snowball utan Balls he he, alkofri alltså! Neej, jag är inte nykterist..bara oftast...och nu fanns bara is,ägg och socker samt dricka tillhands :) Röker en lugn *harkel* Marlboro och andas ut ( för in är inte något vidare för en rökare...) efter en ganska tuff arbetskväll. Jäkla spring nuförtiden, in ut..in ut..in ut...nästan så man faller i hejdlöst fnitter åt sig själv. Ikväll gjorde jag det faktiskt och gav fan i resten...gick ut på en pensionärs balle med pensionären och tog en härlig cigarett. Jaaa, jag stannade hela 7 minuter för länge, eftersom hon längtat efter både mig och ciggen i flera dagar. Alltså man hinner inte vara det där viktiga sociala stödet alls längre..det är inte klokt! Nåja, tyyyyvärr fick jag sedan äta upp mitt lilla uppror och finge utskällning hos tre andra som råkade få vänta..ja just det 7 minuter. Men jag tog glatt emot ety jag lyckats glädja en iallafall, för veckor framöver!! :))

Hmm, någonting är lite tråkigt med Blogspot såg jag nu. Vid ett visst antal länkar så åker själva sidolisten ner UNDER bloggen...inte särskilt snyggt och inte heller praktiskt. Kanske man missar att där finns länkar då..?? Kommentarer om detta mottages gärna :) Jag får luska senare hur det blir bäst, men just nu är jag inte på "finn fem fel"-humör än mindre "laga-samma-jädra-fel"-humör! Näee, jag ligger mer åt det hållet att så enkelt och snabbt som möjligt, hur det sen ser ut är en annan historia.

En sak har jag väntat på att få blogga! JAG SKA BLI MOSTER !! Jag har inte velat skriva något om det tidigare för det är lite långt kvar. Inte förrän i september, men nu kan jag inte hålla mig längre. Min syster Yster har en Lillstrumpa uti kaggen :)) Den har bråkat med henne länge och hon har mått pyton men är nu bättre och piggare! Det ska bli jätteroligt, men trist nog så bor hon lite väl långt ifrån för att jag ska kunna vara där och dregla alltför mycket :) Bebissjuk som jag är jämt och ständigt nuförtiden. Som en äggsjuk korp he hee!

Det är därför jag gnager på bredbandsledningar istället! Jag har lyckats få 40-års kris och dragit ihop ett sjujädra hiphopganstersgäng. Vi brukar hänga fett kring tätorternas sladdfetishter och andra gummiartade ting...gärna i blått! I kväll såg jag att konkurrenter börjat hopa sig i trädtopparna, en galant skara kring ca 30 skator häckade utanför mitt arbete! Så nu får man passa sig, eller bredbandsbolagen kanske får akta sig...gängkrig på G he he he.

Nämen...Gonatt på Er
Rubber-Raven







Lillstrumpa

1 Comments:

At sön feb. 12, 11:31:00 em 2006, Blogger Björn Jakobsson said...

Då får man i förväg gratulera såväl moster som yster. :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home