lördag, januari 21, 2006

Ambivalencia

Ambivalencia är mitt namn jaaa...nu vet jag inte vad jag ska ta mig till alltså! Jag får lov att skriva på två ställen kanske hmm..tre med diktstället!
Robban gjorde sån dundergrej i sin blogg idag, att jag fick helt klart för mig att jag tänker inte lämna min gamla blogg. Den bjuder på sådan möjligheter med foto och arrangemang att jag trivs mycket bättre där.

Som ni såg blev det ramar likförbannat...hrmff :))

Nä men, jag använder denna ibland i stället. Jag gör som så att :


HAR LAGT NED OCH ANVÄNDER MUNINS BRYDDERIER!
DENNA ÄR ENDAST ETT KRISRUM HE HE, MEN DIKTSIDAN ÄR KVAR!
VÄLKOMMEN TILL:

2 Comments:

At sön jan. 22, 08:30:00 fm 2006, Anonymous Anonym said...

he he, du är ju för skön asså ;-P

Du.. vad hände med mitt mail?? *asg*

Kram och smek över grodrumpa

 
At fre jan. 27, 11:50:00 fm 2006, Anonymous Anonym said...

antar att du snart kikar in här igen då msn segar sig.

 

Skicka en kommentar

<< Home