onsdag, februari 08, 2006

Ambivalecia är återkommen!



jenare morsning korsning! Nu är jag tillbaka har på Blogspot igen :) Ja alltså det gååår inte med MSN, jag blir nuts ännu värre än någonsin! Jag har nästan saboterat min sida helt och hållet i min iver att minska seghet och andra små problem. Nu får det vara nog känner jag. Jag håller på att glömma bort varför jag tycker det är roligt att skriva "dagbok", och att det är skrivandet som är intressant. Bakrunder, fotoalbum och huruvida i vilken ordning kommentarer infinner sig borde inte förstöra själva skrivsuget tycker jag. Därför är jag tillbaks här och jag gör som förra gången. Får jag lust att göra något roligt och konstnärligt ja..då hoppar jag till Brydderiet. Annars får man stå ut med en tråkigare varianten. Förresten känns det rätt oviktigt nu, det är ju skriva jag vill helst.
Här, he he, skrev jag en hel radda om hur det gått med Chefen och annat...men jag raderade. Shit va trist det lät :) Jag tror jag kortar ner det till:
  1. Det gick suveränt bra!
  2. Jag får lov att f rom idag, endast jobba 90% p g a att min Läkare inte har haft tid med att ge mig nästa kur av Kortisonsprutor. Det var oerhört viktig att jag skulle få det den 4 feb..men som sagt..HAN har inte tid och INGEN annan heller. Så sedan iförrgår är stelheten och smärtan tillbaks med stormsteg efter drygt 1 månads lycka.
  3. Den 17 feb. ska jag få nya sprutor. Jag får visserligen börja om helt från början, men jag får ju dom iallafall...TACKSAM!

Ja en snabb sammanfattning alltså. Jag hinner inte skriva mer för nu ska jag hjälpa Shorty att ta väck möbler. Hon ska få nyrenoverat i morgon!

Hörs sen någongång!

Kram Munin

3 Comments:

At ons feb. 08, 06:29:00 em 2006, Anonymous Anonym said...

Punkt 1 gillar jag. Så ska det låta!! *Glad truckförare* :-)

Sen det här med läkare och tid.. jag har samma problem med min (nya) läkare. Men jag ringde till KS i måndags och skällde ganska friskt på att jag inte fått någon kallelse ännu och att det var min förbannde rätt och bla bla... så IDAG fick jag en kallelse! Den 21 feb ska jag dit vilket innebär att tremånadersintervallen nästan håller. Bara 10 dagar över.. det kan jag leva med.

Lycka till med möbelflytten. Det blir säkert jättefint efter renoveringen.

Hoppas att Shorty blir bra snart. Ja, att Munin blir bra är väl inte så mycket att hoppas på, men jag lovar henne ändå (OBS rimmet) ;-P

((((( K R A M )))))

PS. Jag har torkat upp snigelspåren utanför sälsviten

 
At ons feb. 08, 08:19:00 em 2006, Anonymous Anonym said...

Hiya
Allt okej?
Kanske också byter till blogspot snart.

Kram Linda

 
At tors feb. 09, 08:07:00 fm 2006, Blogger Björn Jakobsson said...

"Tråkigare varianten"?

Jag tycker att Blogspot-bloggarna är renare och mer estetiskt tilltalande över lag. MSN Spaces med sina moduler tyckte jag alltid var så plottriga - men smaken är väl som baken - uppdelad i två skinkor.
Kram /Bj.

 

Skicka en kommentar

<< Home